vrijdag 26 maart 2010

moe en slap maar wel beter


Gelukkig heeft Michel sinds gisteren geen pijn meer en is hij nauwelijks nog misselijk en niet meer zo licht in zijn hoofd. Eindelijk weer redelijk normaal na ruim anderhalve week ellende.

Zo'n slechte periode hakt er wel in. Mies is heel moe en zwak. Maar hij eet weer goed nu en dat is de beste manier om weer aan te sterken. Vanmorgen 2 bruine boterhammen met kaas en gekookte eieren en vanmiddag 2 bruine boterhammen met zelfgemaakte jam en kaas en nu weer aan het fruit. :)

9 opmerkingen:

  1. Weer goed om te lezen. Het lezen van de enorme intensiteit van jullie gevecht valt soms zo zwaar dat zelfs het schrijven van een reactie niet tot moeilijk lukt. Daarom heel veel respect voor hoe jullie met dit gevecht omgaan en hoe jullie elke keer weer de moeite en de tijd kunnen vinden om anderen op de hoogte te stellen. Diepe diepe buiging. En nog meer liefs en dikke zoenen. Marie-Jose en Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel blij dat het beter gaat! We komen volgende week langs. Geniet van elkaar in deze "betere
    "periode,
    groetjes, Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk om te horen dat het weer beter gaat.
    En dat je weer beter eet mies.
    Nu kun je weer wat aansterken.
    Supergoed nieuws!!!!
    Op ook naar het betere weer, dan kun je lekker in het zonnetje zitten en wat Vit D opdoen.
    Nou kanjers zet hem op. We zijn supertrots op jullie!!
    Liefs van Rob en Gerda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima!
    Binnenkort dus blauwe hap met veel bier!
    Geniet van dit gevoel, van het weekend en van elkaar,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als een lampje verlichting zou brengen, stak ik 'm voor je aan.
    Als een gebed je zou helen, sloeg ik mijn ogen de hele dag naar de hemel.
    Als huilen helpen zou, jankte ik de hele dag.
    Als zingen of rennen je sterken zou, zong en rende ik.

    Wetend dat je het leeuwendeel alleen moet doen, de dokters en deskundigen de rest en jouw Marleen je vortdurend draagt, kunnen wij enkel vurig voor je wensen dat er licht komt aan het einde van de tunnel!

    En vurig wensen, dat doen we!!

    Liefs voor jullie beide, ook namens Carolien,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOOOOOOhhhhh wat ben ik BLIJ dit te lezen..... Ik kijk een paar keer per dag op deze blogspot en ik voel ENORM mee! Ik ben een klein schilderwerkje voor Mies aan het maken en ook dat vlot niet.... Niet de kleuren naar mijn zin.... Het is toch een manier voor mij persoonlijk om ermee bezig te zijn en bij jullie te zijn in gedachten.... X Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jochie net terug van de kwartaalbijeenkomst, veel gepraat en gelult, ook over jullie.

    Iedereen mist je zo dat ik je bijna moet bevelen om zsm super gezond te worden zoals je was en terug te zijn om het schip de goede richting op te zeilen. Ik weet ik praat tegen mijn eigen regels en vorige adviesen in, maar zie het maar als positieve druk en kracht namens ons (personeel REASeuro)
    om er snel weer boven op te zijn en de hele ellende achter jullie te laten.

    groetjes

    Oscar

    p.s vergeet niet mijn vorge advies, alleen als je er helemaal klaar voor bent, al duurt het tot 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ondeugende blik....heel herkenbaar :-) het gaat de goede kant op.
    x Mad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te horen dat het beter gaat,jullie zijn vechters en dat merkt iedereen maar soms is alles een beetje te zwaar.
    Ondeugende ogen???Waar en wanneer hebben we die nog gezien.......
    Proficiat Lieverds,russt lekker uit en geniet van het weekend.

    Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen