vrijdag 5 maart 2010

Op de helft!



Mies is nog steeds een beetje misselijk maar eet gelukkig wel goed. Vanmorgen weer boterhammen met 2 gekookte eitjes en kaas :).

We hadden geen plaats meer om de kaarten op te hangen dus hebben alle kaarten maar van de muur gehaald en in 2 grote dozen gestopt. Het is nu ineens wel kaal maar ook wel weer lekker rustig. De dozen vol beterschap staan nu onder Mies zijn bed. Zo kan hij de kaarten regelmatig ff lezen.

Gisteren heeft hij nog wel een stukje door het bos gelopen en dat is hij vandaag weer van plan. Ook kwam gisteren weer iemand om zijn dure prik te geven zodat zijn bloedlichaampjes weer versneld worden aangemaakt.

9 opmerkingen:

  1. Je ziet er goed uit, volgens mij krijg je weer wat bollere wangen. Maar ja, wat wil je met de goede zorgen van Marleen en de appeltaarten. Fijn dat de krampen weg zijn, nu de misselijkheid nog. Heerlijk wandelen in het bos, ook de buitenlucht is prima voor je. kleed je lekker aan het is best koud buiten. het moet maar snel lente/zomer worden. Zonnestralen op je gezicht.

    Liefs Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michel

    Je ziet er erg goed uit, en hebt al terug wat kleur in je gezicht. Geniet straks van je boswandeling.

    Fijn weekend alletwee!
    Aisha & Sylvain

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michel en Marleen ,
    Wij kijken regelmatig even op julie blog ,Echt wij vinden het zo knap dat jullie jezelf er zo doorheen slaan ...
    maar spreekwoord luidt :aanhouder wint he ;~)
    een heel fijn weekend en heel veel liefs uit Etten leur
    xxx kees corina en Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michel en Marleen.
    Veel sterkte, ik weet Michel is een echte doorbijter dus er tegen aan
    Groetjes en ik hou je in de gaten
    Toon Heyligers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Michel,
    Op deze foto's zie je er een stuk beter uit dan een paar weken geleden. Hopelijk blijft het zo goed gaan. Jammer dat ik je afgelopen dinsdag niet gezien heb op het werk, maar dat komt volgende keer vast goed. Ik hoorde dat iedereen erg verbaasd was om je te zien, maar het ook erg leuk vond.
    Die kale muur blijft vast niet zo lang kaal, dus zet de volgende dozen maar vast klaar.
    Geniet van het weekend en werk maar goed aan je herstel.
    groetjes,
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He mannetje, volgens mij gaat het de goede kant met je op. Ik kijk om de paar dagen op je blog en zie de fotootjes en de teksten langs glijden. Volgens mij wordt het koppie weer wat dikker en sterk je meer aan. Het lichtpuntje in de tunnel komt in zicht man ! Nog even en we kunnen het weer over de dagelijkse dingetjes hebben, je weet wel.. Ik laat de stinger in de kast liggen... Diep respect voor jullie beiden. Volhouden kerel ! Zwaai uit Hollandsche Rading en dikke kus Hilco en Fimke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Michel en Marleen,

    jullie reis is begonnen begint met de eerste stap...

    en het gebeurt niet zelden dat jullie dus sneller aankomen dan jullie ooit hadden gedacht! Zie nou, jullie zijn alweer op de helft,

    warme groet, Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is te zien dat Marleen goed voor je zorgt Michel,want wat zie je er goed uit zeg!

    xxx John en Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sluit mij aan bij de andere reacties, de goede en liefdevolle zorgen van Marleen (en appeltaart :-)) doen wonderen en dat is te zien op de foto's! Fijn om te zien Mies! Ik hoop dat de misselijkheid snel weer weg is.

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen