vrijdag 2 april 2010

weer een stapje vooruit

Mies voelde zich vandaag sterk genoeg om te gaan lunchen in Baarle. Niet met mij want ondergetekende heeft vandaag hard gewerkt :).

Na de lunch voelde hij zich ook nog goed genoeg om even bij zijn werk langs te gaan. Dat doet hem altijd goed, even weer bijpraten met zijn collega's.

Ik was pas omhalf 8 thuis en toen zijn we samen ook nog uit eten geweest. Nu is Mies wel moe. Straks misschien nog even de jaccuzi in en dan lekker vroeg naar bed.

We genieten (of is het gewellen?) van de momenten dat het goed gaat en hopen dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.

5 opmerkingen:

  1. hoi .
    Ik hoop het voor jullie dat het de oede kant opgaat. Het gevecht is vor beide zwaar. Ik heb bewondering voor jullie dat je het met iedereen die het wil weten het deelt.
    Veel sterkteen goeds. Toon en Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee dat klinkt als een hele goeie dag! Mooi die is weer in de pocket toch? The only way is up!
    Fijne paasjes jullie, hoop dat het zo doorgaat...
    Ik ga werken, Maarten vrij, what a marriage...
    Dikke X!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Michel en Marleen,
    Klinkt alsof het een bijna "normale" dag was. Die nemen ze jullie niet meer af! Elke goede dag is er een. Ik hoop ook voor jullie dat het zo goed blijft. Geniet daar maar heel fijn van samen. Ik wens jullie fijne Paasdagen! Kus Monique (& Marcel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. keep going,
    prettige Paashaas

    Oscar%Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee mies en marleen,
    Ik ben erg blij te horen dat alles weer wat beter gaat. Dat de eetlust terug komt is een goede zaak, vetmesten die hap ! Heerlijk om te lezen dat Mies weer zijn eigen dingetjes kan doen en er af en toe op uit kan. Vanaf nu af alleen maar de berg op lieve mensen, daar gaan we gewwoon voor. Hou vol ouwe taaie, Hilco

    BeantwoordenVerwijderen