dinsdag 13 april 2010

Helemaal mis!

Vanmorgen werd ik gebeld dat Mies niet goed was geworden en naar Intensive Care werd gebracht. Hij kreeg het ineens heel erg warm, het zweet brak hem uit, zijn bloeddruk was veel te hoog en zijn zuurstof te laag.

Na 2 uur wachten (ik mocht hem niet zien) kreeg ik te horen dat zijn longen helemaal vol zitten. Er zijn nu longartsen bij hem. Eerst dachten ze aan een longembolie en nu mogelijk een longontsteking? Ik mocht hem heel even zien. Hij wordt onder narcose gehouden.

wordt vervolgd.......

3 opmerkingen:

  1. Lieve Marleen, het houdt niet op, ik lees net van de riool heffing die eraan komt en ik wilde je net gaan bellen om even langs te komen bij de mies toen je nieuwe blog opkwam. Dat bezoek stel ik maar even uit nu jullie het druk hebben. Sterkte meid. Dikke kus van Rolf in NL en Moon in FR.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Marleen Veel sterkte ik hoop dat hij er weer snel bovenop komt.
    Groetjes Toon en Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Damn Marleen....wat heftig weer....

    Keep strong girl !!

    Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen