dinsdag 13 april 2010

Grote stap terug

Gelukkig heeft Mies geen embolie. Hij heeft een longaansteking links erger dan rechts. Er zit slijm en lucht in zijn longen en dat wordt er met 2 drains uitgehaald.

Zo lang hij aan de beademing blijft, houden ze hem onder narcose. Dat kan dagen maar ook weken :( duren. Het is akelig om Mies zo te zien. Slapend met al die slangen in zijn lijf. Geen contact met hem, niet met hem kunnen praten......

Het houdt maar niet op. Het is nu 3 weken geleden dat hij de 4de chemo kreeg. Voorlopig zit de 5de er nog niet in.

18 opmerkingen:

  1. Jeetje Marleen, wat een terugslag! Het lijkt wel een klein stapje vooruit en dan weer 5 stappen achteruit.
    Vanaf de computer heb ik een klein beetje besef wat jullie doormaken maar in het echt is het denk ik 100 x zwaarder.
    Probeer hoe dan ook aan het einde van die tunnel te blijven denken. Eens zal het geluk weer voor jullie weggelegd zijn. En dan zullen jullie dubbel en dwars genieten. Maar dat deden jullie al voordat Mies deze zware strijd moest aangaan.
    Lieverd, hou je taai. Dikke kus voor jou en Mies.
    Liefs Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meisje,meisje meisje;

    Heel veel sterkte en hoop snel op beter nieuws.
    We bidden mee.

    groetjes

    Oscar@Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Meid,
    Het doet al zo'n pijn dit allemaal te lezen.
    Wat moeten jij en Mies allemaal niet doormaken!!
    We blijven positief denken en hopen dat jullie dat ook nog kunnen.
    Heel veel sterkte.
    We denken aan jullie.
    Heel veel knufs xxxxxxxxx
    Peter en Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Marleen en Michel,

    We zijn ons wederom weer te pletter geschrokken.

    We dachten gisteren na ons bezoek nog dat het herstel van de darm was ingezet en Michel mogelijk eind van de week weer zou horen wanneer ze weer met de chemo zouden starten.

    Michel zei nog vanaf nu geen gekkigheid meer en alleen nog maar vooruit. De beproeving is ongekend, maar we blijven erop rekenen dat jullie uiteindelijk overwinnen en Michel volledig hersteld. Met zo'n knokker moet dat gewoon weg lukken.

    Marleen we blijven jullie met z'n allen steunen. Houdvol.

    Namens ons allen veel sterkte gewenst.

    Henny, Ad, Roel, Sharon en het gehele team.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieve Marleen,
    Ik denk dat ik je vandaag of morgen even bel om af te stemmen.... Ik zou graag even een bezoekje brengen aan Michel of even bij hem zijn. Ofwel morgenavond ofwel vrijdagavond... Ik bel je! X margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meissie,

    Laat je niet gek maken. Gewoon doorknokken hoor!

    X - Jurre & Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Marleen, wat is dit heftig allemaal. Ik denk aan jullie! Heel veel sterkte en hou vol he. xx Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Marleen,is allemaal heftig maar de moed niet laten zakken Lieverd.
    We denken veel aan jullie en sturen heel veel sterkte jullie kant uit.

    Heel veel Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marleen,

    Wat een vreselijk zware tijden voor jullie...
    Wij hopen dat heel snel de stijgende lijn gaat komen !! Veel sterkte xxxx
    Ilonka & Marnix

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marleen,

    Hou je taai meid, wat schrikken weer. Wij kijken iedere dag even hoe het gaat en hopen steeds op goede berichten, natuurlijk zijn die er ook maar dit is weer een flinke stap terug. Het is op deze manier wel erg zwaar voor beiden. Marleen als ik (angelique) iets voor je kan doen...laat het alsjeblieft weten, ik doe het graag hoor. Verder kunnen we alleen maar positieve energie sturen en hopen op snele verbetering. Knuffels van ons,

    Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sjeetje Marleen, wat erg.. maar blijf gewoon tegen hem praten, ik denk dat ie dat niet alleen hoort maar zeker voelt.. hou vol, dikke knuffel Daan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Marleen,
    Wat een klap weer voor jullie en wat heb ik een bewondering voor jou. Van Mies wist ik wel dat het een doorzetter was en zijn verhalen over jou wist ik dat jij een topper moest zijn, na al die verhalen weet ik het zeker, meid wat ben jij een dappere topper ! Heel veel sterkte en hou die positieve gedachtes !!
    Groetjes Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marleen, heel veel steun toegewenst.

    Blijven knokken is het enige wat jullie nu kunnen doen en wij blijven er van uitgaan dat alles positief zal aflopen.

    veel sterkte
    Anthony, Ilse en de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Marleen, heel veel sterkte. We denken aan jullie, iedere dag en duimen voor iedere stap voorwaarts.
    Heel veel liefs voor jou en Mies!

    xxx Marie-José en Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jeetje Marleen, wat heftig allemaal. Ik duim voor jullie. Lieve groet, Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marleen,

    Heel veel sterkte.
    Wij duimen voor jou en Mies.

    Dikke knuffel,
    Annemiek Somers

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben er stilletjes van....
    Sterkte!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We denken aan jullie! Allebei heel veel sterkte!
    Cock en Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen