maandag 22 februari 2010

sexy stem, appeltaart en dijenkletsers


Gisteren 12 minuten geroeid.

Het gaat nog steeds redelijk goed met Mies. Hij raakt wel zijn stem steeds verder kwijt. In het ziekenhuis was hij al erg hees maar het wordt nu erger. Ik ben gek op mannen met een hese stem maar ja op deze manier is niet echt de bedoeling.

Michel wil vandaag een rondje langs wat buren maken. Dat is niet zo vreemd want de buuf mailde dat ze appeltaart heeft gebakken :) Het regent nu een beetje dus hij kan beter tot vanmiddag wachten.

Vorige week had ik een aantal lach DVD's gehuurd waar Mies niet om kon lachen (ik ook niet trouwens). Te zoetsappig of gewoon te flauw. Gisteren hebben we uit het rek Action Comedy de film Bad Comedy bekeken. Dat gaat qua film al de goede kant op (actie) maar ook deze was niet echt om te lachen. Als iemand tips heeft voor een echte dijenkletser...... we houden ons aanbevolen!

9 opmerkingen:

  1. Goed bezig Michel. Nog een loopband en een crosstrainer erbij en je hebt je eigen cardio-sportschool. Menig muts houdt in de sportschool houdt 12 minuten roeien en 15 minuten fietsen niet eens vol, dus je bent niet eens zo slecht. Na al die actie kun je wel wat calorieën gebruiken, dus geniet van de appeltaart. Sterk maar goed aan want volgende week is het alweer tijd voor nummer 3.
    groetjes,
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Michel en Marleen,

    Misschien de show van de cabaretier Bert Visser? Als je Bert Visser in google typt krijg je vanzelf een hit met het stukje over 'De Helm' op youtube.
    Het gaat in ieder geval nergens over.

    Groetjes
    Nouchka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michel,

    Ik dacht dat ik de volgende keer wel mee zou kunnen met mtb-en, maar als je nu je conditie al weer zo fanatiek aan het opbouwen bent, dan lig ik toch weer zo achterop! ;)
    Ik vind een aantal films van Jim Carrey wel lachu, maar die zul je ongetwijfeld kennen?

    Groeten aan jullie
    Emmy

    P.S. En als de buuv lekkere appeltaart kan maken, bewaar dan een stukje voor me...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Mies en Marleen,

    Wat een stoere foto zeg! Sportman van het jaar, wat mij betreft! Ik heb laatst Julie&Julia gekeken, met Meryl Streep. Gaat over bloggen, dus Marleen, dat zou jou moeten aanspreken!

    Sterkte, denk aan jullie,

    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lieverds,

    Mooie en stoere foto....Doet goed om te zien.

    Fijne dag jullie beiden,

    Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hartstikke goed mies heerlijk je op de fiets te zien!!! ik was je blog even tijdens werktijd aan het bekijken ik moest gewoon even aan je denken.

    x Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. download alles van Will & Grace, ik vind t hilarisch! hou vol lieve sportman en sportvrouw van het jaar, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey liefies,
    Wat dachten jullie van Snatch.( film van Guy Richie)
    Wat mij betreft een topper . Lekker hard en om te gillen.
    Inglorious Bastards ( Quintin T.) is ook niet slecht.
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maarten en Marion24 februari 2010 om 19:31

    Mr. Bean, als dat niet werkt... sorry, dan is 't kansloos ;-)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen