donderdag 25 februari 2010

Aansterken

Mies zijn stem komt weer terug dus dat gaat ook de goede kant op. Stapje voor stapje sterkt hij verder aan. Een goede zaak want woensdag staat zijn 3e chemo gepland.

Wat een rust dat hij tussen de 2e en 3e chemo niet meer terug hoefde naar het ziekenhuis! Hier tekenen we de rest van de kuur voor!

Mies gaat straks een rondje langs de buren maken. Even wat anders dan de hele dag binnen. Voor het eerst sinds 6 weken heeft hij een gewone spijkerbroek aan in plaats van een joggingbroek.

Ik ben vandaag de hele dag vanuit huis aan het werk. Wanneer ik zoals gisteren zowat de hele dag van huis ben dan word ik toch wel erg onrustig. Gelukkig krijgt Mies dan veel bezoek en hulp van vrienden :).

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen, Michel,
    Ik ben me rot geschrokken....
    Wist eigenlijk helemaal van niets tot ik het berichtje vandaag kreeg via hyves.
    En nu ben ik dus druk aan het lezen om mezelf te updaten... Ik begrijp dat het vandaag toch een klein stukje beter gaat dan de dagen ervoor. Elke vordering is weer een nieuwe mijlpaal waar je je samen aan vast kunt houden.
    Ik wens jullie allebei heeeeeeeeel veel sterkte en Michel.... Vechten jij!!!
    In de zomer moeten we toch samen op terras een wijntje kunnen drinken!!!!!!
    Marleen, ik heb enorm veel respect voor de lieve manier waarop je iedereen met deze blogs op de hoogte brengt!!!
    Bedankt hiervoor en ik zal meejuichen met elk stapje in de goede/gezonde richting!!!
    Sowieso wil ik er zijn en als ik ergens mee kan helpen, heel graag!
    Als Michel het gezellig vind dat ik eens op visite kom, ook vanzelfsprekend héél graag!!!
    Dikke kus voor jullie beiden!!!
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Michel en Marleen,

    Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat,en Michel zich alweer zo sterk voelt.
    Hou die stijgende lijn maar goed vast,
    en heel veel sterkte woensdag!

    Liefs,John en Tamara xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michel en Marleen,

    Wat fijn dat het steeds een stukje beter gaat. Super dat Michel ook weer wat aan het trainen is geslagen. Al gaat het misshien niet zo hard als dat Michel gewend is. Het sterkt niet alleen het lichaam maar ook de geest. Heel veel sterkte komende woensdag.

    Groetjes uit Dieren,

    Erwin, Natsaja, Lars en Dion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lieverds,

    Fijn om te lezen dat alles de goede kant uitgaat en jullie een beetje kunnen genieten en ontspannen...Komt allemaal goed.

    We wensen jullie een hele fijne dag;

    Veel Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te lezen dat Michel zijn wereld weer langzaam aan wat groter wordt. Dat punt van die spijkerbroek herkennen wij ook helemaal! Hou zo vol tot 3-3 en geniet tot die tijd even met volle teugen! Lieve groetjes, Wilko en Elselies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieve Michel en Marleen,
    Goed om te lezen dat Michel weer een beetje van het "gewone" leven kan genieten. Heel fijn ook dat hij inderdaad gewoon thuis is en niet in het ziekenhuis. Geniet nog even lekker met familie en vrienden van deze dagen en dan weer op naar de volgende... We denken aan jullie. Dikke kuzz Monique en Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. even een berichtje uit bergambacht . Ik denk dat het vorige week niet gelukt is jammer. Wij zijn met vrienden een weekje in een huisje geweest. 7 km onder vaals met sneeuw heel mooi.Wat dat aangaat mag het voor jullie ook wel voorjaar worden lekker in de tuin naar je vrienden lopen geweldig.Michel op naar de volgende chemo en gewoon de buitenbocht nemen het duurt dan wel langer maar je komt met goud aan de eindstreep.Meer onzin weet ik niet groetjes agaath sam en theo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Michel, Marleen,

    Je staat op een receptie bij een afscheid van een collega. Na 38 jaar KLu verlaat hij dit mooie bedrijf. Je praat met heleboel oude en nieuwe bekenden. En dan ineens.......Je weet niet wat je hoort! Verschrikkelijk is de eerste gedachte. Wat volgt is koude rillingen en ongeloof. Je graaft in het verleden en kan deze nare ziekt niet bij zo'n (oud) collega plaatsen. Verhalen volgen; meningen worden gespuit, maar blijft de gedachte van ongeloof.
    Michel, Marleen, Blijf vechten, het komt goed!!!
    Alle goeds

    Twan van de Rijt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zien de kleine dingen gelukkig als positief en dat zijn ze absoluut. Een spijkerbroek die weer aan kan, samen lunchen, appeltaart eten bij de buuf, lachfilmpjes kijken, naar buiten, stukje auto rijden. Allemaal zo positief. Ik noemde het al eerder: Blijf het zien in de kleine dingen en leef per dag. Dat gaat jullie erg goed af. Wij hebben zo veel vertrouwen in jullie kracht. We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, GA ZO DOOR.

    Liefs Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen