woensdag 3 februari 2010

Mijn bikkel

Mies heeft nog steeds veel pijn in zijn mond. Inmiddels is wel duidelijk dat dit bij deze rotziekte hoort. Gelukkig heeft Michel zijn vechtlust weer terug. Zo lang hij in het ziekenhuis ligt blijf ik bij hem slapen.

Hij is bang om te dromen omdat hij na zo'n droom niet meer weet wat echt is gebeurd en wat alleen maar een droom was. ook dit schijnt vaker voor te komen bij mensen die op Intensive Care hebben gelegen. Als ik bij hem ben kan ik hem meteen vertellen wat hij heeft gedroomd en wat echt is.

We zijn heel erg blij met alle aandacht en steun die we ontvangen. Het helpt ons om vol te houden. We zijn alweer ruim een maand aan het tobben en we weten dat we nog een lange weg te gaan hebben maar we gaan er voor!

8 opmerkingen:

  1. Zo knap wat jullie samen doen.. ik lees het met tranen, maar hou vol jullie saampies!
    knuf en kus
    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey superduo, What a ride you're on...Het is so fijn dat jij mag blijven slapen bij Mies Marleen. Zeker in die moeilijke momenten naar het dromen.Hang in there you guys.Positive thoughts from us to you.
    Knuf
    Annette en Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hadie Kanjers!!!!!!
    Goed te lezen dat deze tegenslagen geen negatieve invloed hebben op jullie enorme vechtlust!!! Formitastisch!!!
    Volhouders winnen uiteindelijk!!!
    Ook een kaartje is onderweg ter support, rekening houdend met het gewicht, opdat het touwtje niet breekt.....
    ...hoewel..."het glas is meer dan half vol"...
    supports Ries

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lieverds,

    Fijn om te horen dat de vechtlust er nog is en dat jij steeds aan de zijde van Michel bent,volhouden,ook al is het erg zwaar,wij lezen dit steeds weer met de tranen in de ogen,maar weten dat het allemaal goed komt.

    We denken aan jullie,

    Veel Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai lieve Michel en Marleen, wat een tegenslag nou toch. Wat een ellendige ziekte. En wat hebben jullie beiden een moed en vechtlust!!! Heel veel sterkte voor jullie beiden.
    Liefs Arno en Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Mies, ik had ge-SMS-t dat we voor de 100 meter zouden gaan, maar hordes hadden we niet afgesproken...Oh ja, ik ga me maar eens voorbereiden op de Tour de France, want dat schijn ik nu te kunnen winnen! Alhoewel ik ook nog een hobbeltje te nemen heb vanmiddag!
    Hou vol, Mies en Marleen! Lieve groet van Wilko & Elselies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. doe het kalm aan je hebt nu alle tijd het water staat op het ijs dus het dooit.Als je weer thuis bent dan kan je tenminste zonder uit te glijden de tuin in.Ik zit hier in onze achtertuin te kijken met tientallen mussen spreeuwen en merels.Het kost je wat tyd, oud brood, zaad , krenten, rozijnen en zaadbollen maar het resultaat is afleiding en veel plezier. Agaath stuurt je nog een paar kaarten.
    Volgende week zitten wij met vrienden in belgisch limburg maar daarna komen wij weer in de lucht. Sterkte agatha sam en theo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hou vol kanjers. Hoop dat de koorts snel gaat zakken zodat Mies weer naar huis kan,'home sweet home' tenslotte. Dikke kus van ons ut Bavel.

    BeantwoordenVerwijderen