donderdag 28 januari 2010

spannend

Mag Michel vandaag naar huis of niet? pfff spannend hoor. Hij ligt vandaag precies 3 weken in het ziekenhuis en heeft het helemaal gehad. Vannacht kon hij niet slapen, hij wil gewoon naar huis.

Er wordt in ieder geval vanmiddag bij ons thuis een bed afgeleverd zodat hij eventueel beneden kan blijven slapen en in ieder geval overdag beneden kan rusten.

Tijdens het bezoek van Jan gisterenavond werd Michel weer erg emotioneel. Hij is bang voor wat er gaat komen en hij realiseert zich nu ontzettend goed hoe heftig het de afgelopen week was.

Jan is fysio- en manueel therapeut en heeft Michel zijn benen gemasseerd. Die zijn nog steeds erg dik van het vocht. Naar verwachting wordt dat snel minder zodra hij weer meer kan bewegen. Bewegen zonder dat hij zichzelf te veel inspant. Rustig aan opbouwen. Een heel nieuw begrip in Mies zijn leven. Hij heeft vanmorgen de eerste 50 meter naar de lift gelopen :)

9 opmerkingen:

  1. Monica en Gerbe Verhaaf28 januari 2010 om 10:41

    Remblokken werken op de fiets dus misschien als we extra grote remblokken op zijn voeten monteren dan kan hij "rustig aan opbowen". :)

    We duimen voor jullie dat Mies naar huis vandaag mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, de open haard aan. Muziek van Rammstein en lekker samen zijn. Ik gun het jullie!
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt goed maatje. Als je door zo´n dal kunt gaan als de afgelopen week dan weet ik zeker dat je de rest ook kunt. Onno

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uit ervaring weet ik inmiddels hoe heerlijk het is om weer samen thuis te zijn! Wij duimen voor jullie dat het vandaag gaat lukken! Oh ja, laat die emoties lekker vloeien, want die gaan toch maar in de weg zitten! Zet 'm op Mies, de lift haal je al! Lieve groet, Wilko en Elselies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Michel!! Grote vriend!!! Wat een top berichten.



    Ik ben trots op jou en op Marleen. Het is nogal wat.Als je hulp nodig hebt bij het rustigaan opbouwen.... Gewoon bellen oke?? Ik weet onderhand wel hoe dat moet!! Fijn dat er goed op je dikke benen wordt gelet. Daar heb ik nu alleen nog een beetje last van, maar dat komt allemaal wel goed. We houden het vertrouwen er maar in.



    Ga zo door!!! We houden jullie in de gaten..







    Groeten vanuit een mooi curacao,







    Bert en Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Mies,

    Ik hoop dat je nu lekker thuis bent. Uitrusten, alles verwerken, rustig aan en weer vol positiviteit samen maximaal gaan genieten! Wat een vechter ben jij.

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Mies,

    Gelukkig weer (bijna) thuis. Dan kan je vast kijken naar je fietsjes.
    We hebben nog een plekje in de B-groep, natuurlijk jou slechts tijdelijk want da's niks voor jou.
    Maar niks overhaasten, we slepen jou er door heen.

    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wij zijn van het begin door onno op de hoogte gehouden.Een maandag heb ik een berichtje naar jouw gestuurd .Helaas is dat mislukt aangezien ik niet alles kan weten. Edwin vraag ik straks om hulp en coached hij mij er door. Gelukkig gaat alles beter met je en ik verwacht dat je volgend jaar weer juichend en schreeuwend uit Bergambacht de polder te zien schaatsen.Ik denk dat wij toch met z'n allen naar 1963 moeten gaan kijken waarvan akte. groetjes van agatha sam en theo.Als het lukt om te wbben dan kan je een hoop onzin van mij verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Michel,

    Dat was wel schrikken, toen ik onlangs bij Reas de training gaf en het slechte nieuws hoorde. Onbegrijpelijk. Uit jullie blog begrijp ik dat het inmiddels beter met je gaat en je misschien zelfs alweer thuis bent. Ik wens je van harte beterschap en jullie beiden veel sterkte.

    Hartelijke groet,
    Miriam Kerver

    BeantwoordenVerwijderen