woensdag 27 januari 2010

morgen naar huis?

Vandaag lukt het niet om het ziekenhuis te verlaten. Eerlijk gezegd is Mies ook nog wel erg zwak. De oncoloog gaat morgen weer bloed prikken en aan de hand van de bloedwaarden wordt bepaald of Mies morgenavond misschien naar huis mag.

Er kwam een enorme vracht met kaarten (en een knuffelbeer :))binnen die tussen de verschillende afdelingen hadden gezworven. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe geweldig het is om te merken hoe iedereen met ons meeleeft en ons het beste toewenst. Dit is zo'n ontzettende steun voor ons.

Mies eet goed en gaat alleen onder de douche en naar toilet. Vanavond komt Jan een beenmassage geven. Ik heb verschillende tips gekregen voor de voetmassage waarvoor dank. Ik ga het allemaal uittesten.

Vanavond blijf ik weer bij Mies slapen. Denk ook niet dat ik hem nu nog een avond alleen laat in het ziekenhuis.

6 opmerkingen:

  1. Groot gelijk, vast houden die man en niet meer loslaten totdat ie bij je in de auto zit. Hopelijk voelt Mies zich morgen goed genoeg en zijn de bloedwaarden voldoende om naar huis te kunnen. Zal duimen tot er stompjes overblijven. xxx Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Michel en Marleen,
    Wij hopen zo dat de bloedwaarden goed genoeg zijn om naar huis te gaan. Wat een liefde spreekt er uit je verhaal Marleen! Wij leven ontzettend met jullie mee en denken veel aan jou en Michel. x Monique & Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg vandaag het verschrikkelijke nieuws. Als ik het blog lees zie ik gelukkig wel veel vooruitgang. Heel veel sterkte jullie allebei. Ik duim voor je Michel!!!!

    Robin van der Ha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net via Amice dit bericht vernomen. Da's enorm schrikken. Mies man, zorg dat je weer de oude wordt, zodat we nog eens samen de beuk erin kunnen gooien op de fiets. Maar dat je een echte bikkel bent, laat je nu ook nog steeds zien! Jij straalt nog altijd de kracht uit die in je zit! Voor jou en Marleen: veel sterkte, en ik wens jullie de komende tijd veel energie, en dus juist positiviteit toe. Probeer te genieten wanneer (je) het kan. Zou fijn zijn als jullie samen weer thuis kunnen zijn.

    Warme groet van Ramon Mannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee kanjers,

    Nog een beetje geduld en dan ben je weer lekker thuis vent. We zien nu dat er een kamernummer bij het adres staat :-o Als de kaart zoek is komen we gewoon live een knuffel geven hoor! Veel leuker :-) Jurre & Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Michel en Marleen,

    We zijn blij te horen dat er zoveel vooruitgang is geboekt. Het moment dat jullie weer naar huis kunnen is in iedergeval dichtbij. Dus 100% dat dat binnenkort gaat gebeuren.

    Verder zal dan ook de tijd aanbreken om alles eens rustig op een rij te zetten, want het is nogal wat, wat er allemaal in zo'n korte tijd is gebeurd. Samen en met de steun van alle "volgers" komen jullie daar ook weer doorheen.

    Goed om te zien dat Michel weer naast zijn bed zelf aan het eten is. Nog even volhouden en dan kan er ook weer getoost worden met een biertje of zo. Wij hebben dat alvast gedaan.

    Veel liefs en sterkte namens Henny, Roel, Sharon, Ad en de rest van het team.

    BeantwoordenVerwijderen