donderdag 21 januari 2010

Naar Amphia Molengracht

Het ging vandaag niet goed met Mies. Veel pijn door te veel lucht en vocht in zijn buik. Aan het eind van de middag was hij redelijk uitgedroogd en had hij al vanaf 12 uur niet meer geplast.

Door het vocht in zijn hartzakje pompt zijn hart niet goed en dat heeft een negatief effect op zijn nieren die het nu toch al zo zwaar hebben.

De internist wilde toch maar dat er een cardioloog naar zou kijken. Omdat deze alleen op de andere lokatie van het Amphia zit, werd Mies met de ambulance overgeplaatst.

Vanavond hoor ik meer..........

1 opmerking:

  1. maatje, het duurde natuurlijk weer even voordat ik wist hoe zo"n Bloggedoos werkt.
    Ik volg de ontwikkelingen nougezet via deze blog , zoals ik al eerder heb gezegt wij laten ons er door niets en niemand onderkrijgen. Maandag moet ik zelf nog even naar zo' n ziekenhuis en hoop volgende week weer wat mobiel te zijn, zal dan zsm iom marleen eens op bezoek komen. Ik hoop dat je snel wat minder pijn krijgt want dan vergaat je het lachen wel zoals ik zelf ook wel eens ervaren heb.
    Mies zorg dat je er snel weer bovenop bent sla de zusterjes maar wat tegen de billetjes zodat het wat vlotter verloopt lukt dit niet bel me onmiddelijk kom ik het doen. Jongen zet hem op en we drinken snel weer een biertje.

    Veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor Marleen en familie.

    Hartelijke groeten

    Oscar & Wil

    BeantwoordenVerwijderen