zaterdag 23 januari 2010

Een goede morgen!

Vanochtend om 6 uur hoorde ik al van de nachtverpleegster dat Michel een goede nacht had gehad en zich al een stuk beter voelde.

Toen ik vanmorgen bij hem kwam was ik positief verrast. Wat een andere man dan gister! Hij had geen zuurstofkapje meer op en kon veel beter praten.

We zitten nu te wachten op de 2e helft van de chemo de H en de O van de CHOP kuur. Daarna weer afwachten hoe Michel zich dan voelt.

Lieve mensen stuur allemaal heel veel positieve gedachten naar Michel. Denk dan vooral aan hoe het is als hij weer helemaal beter is!

11 opmerkingen:

  1. In ieder geval weer een positieve noot. En wat die positieve gedachten betreft: dat moet geen enkel probleem zijn, want volgens mij vliegen die al per m3 binnen. Sterkte en "kop d'r veur".

    Erik & Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tony en Danielle23 januari 2010 om 11:32

    Wat fijn om te horen!

    xxx
    Tony en Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te horen dat het vandaag beter ging, zodat jullie samen de strijd via de chemo aankunnen. Wij wensen jullie zo veel sterkte toe. Wij denken aan ons laatste etentje met jullie en willen graag na deze strijd weer een kaasplankje met jullie delen. Nog even een gedichtje:

    KIJK NAAR VOREN
    KIJK NIET OM
    VECHT, WEES STERK
    JE WEET WAAROM!

    Liefs Angelique en Winfred xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig om dit te horen,goed geslapen,geen zuurstofkapje meer op,ga ervoor Michel,het einde van de zware wedstrijd is in zicht....nog even doorspurten.Veel sterkte jullie beiden.
    Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Mies en Marleentje,

    De eerste stap in de goede richting. Hopelijk het begin van een snel en grondig herstel.
    Knokken makker, doorbijtertje. Je kunt het!!!
    Liefs,
    Ingrid en Ronald xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop je snel weer te zien gezond en wel
    groetjes Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve allebei,

    Zijn blij te lezen dat het een stuk beter gaat dan gister, Miesepies (quote Thomas)hou dit vooral zo vol en dan hopen we dat die achtbaan waarin jullie nu zitten in ieder geval zijn diepste punt heeft bereikt en dat snel de eindstreep wordt bereikt zodat jullie uit kunnen stappen. Dikke kus van ons allevijf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super!

    Voordat de baan dicht gaat in maart staan we weer op de schaatsen!

    Gerbe en Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maatje,

    Het duurde natuurlijk weer even voordat ik wist hoe zo’ n bloggedoos werkt, vandaar dat het een wat late reactie is. Maar zoals ik al eerder heb gezegd ,wij laten ons er door niets of niemand onder krijgen, daar zijn we te sterk voor. Zelf moet ik volgende week ook nog een keer naar zo’ n ziekenhuis en hoop dan weer een beetje mobiel te zijn en zal dan zsm iom Marleen op bezoek komen, eigenlijk moet je dan alweer thuis zijn want ik heb een beetje een hekel aan ziekenhuizen. Jongen ik hoop dat je zeer snel wat minder pijn zult hebben want dan vergaat je het lachen wel zoals ik zelf ook wel eens ondervonden heb. En we moeten blijven lachen toch?
    Mies sla de zustertjes maar tegen de billetjes zodat jij voorrang krijgt met alles, lukt dit niet bel onmiddellijk dan kom ik het voor je doen.
    Heel veel voorspoed gewenst zodat we snel weer een biertje kunnen drinken met daarbij wat spannende verhalen over die zustertjes.

    Hartelijke groeten

    Oscar & Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijn nieuws!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijn nieuws. Weer een beetje de goede kant op. Heel veel sterkte, jullie beiden!!
    Liefs, Arno & Janine

    BeantwoordenVerwijderen