woensdag 19 mei 2010

Massagetafel

Vannacht ging al weer iets beter. Vanmorgen jammer genoeg weer veel pijn. Maar Michel heeft bijna de hele ochtend liggen slapen dus hij had er hoop ik niet zo veel last van.

Vanmiddag kwam er veel bezoek dus dat leidde goed af. En..... onze massagetafel, die we op internet hebben besteld, werd vanmiddag afgeleverd. Een tijdje geleden mochten we een tafel van een vriendin lenen en dat beviel zo goed dat we er nu zelf 1 hebben aangeschaft. Niet duur en we zijn er helemaal blij mee!




Natuurlijk hebben we deze tafel goed ingewijd en heb ik Mies uitgebreid gemasseerd.



Morgen gaat Michel naar zijn werk waar iedereen bij elkaar is geroepen om een aantal maatregelen te bespreken die worden genomen zo lang Michel nog weg is.

6 opmerkingen:

  1. ZIET ER GOED UIT, NOU MARLEEN MASSEREN MAAR!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de pijn, hopelijk helpt het masseren. Hou vol, het einde begint in zicht te komen!

    Groeten,

    Robin van der Ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had ik al gezegd dat ik opeens een beetje last van mijn rug heb?

    Grtz, Jurre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, zo'n massagetafel, zou iedereen moeten doen :) Ik hoop dat je er een beetje van opknapt Michel en Marleen, chapeau!

    Groeten, Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel goed idee, die massagetafel. Dat de massage's maar goed mogen helpen tegen de pijn. In het zonnetje is het nu heerlijk buiten, lekker de tuin in samen van het zonnetje genieten. Liefs
    Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van jullie prachtige en zalige tafel..Jullie zien er goed uit.

    Liefs,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen