zondag 2 mei 2010

klein stapje

Mies is vanmorgen iets minder misselijk maar nog steeds heel erg moe en licht in zijn hoofd.

Vanmorgen in de jaccuzi gezeten en na het douchen werd hij duizelig. Best wel eng. Gelukkig trok het snel weg en heb ik hem snel aangekleed en in zijn bedje gelegd.

Morgen moet ik tot een uur of 2 weg voor mijn werk. Ik vind het een vervelend idee om Mies zo lang alleen te laten maar hij wil niet dat ik aan iemand vraag om even bij hem te komen zitten. Hij heeft het telefoonnummer van de buuf bij de hand en zij komt aan het eind van de ochtend even bij hem langs.

En morgenmiddag om 4 uur de 5de chemo, wel weer spannend hoe Mies zich daarna gaat voelen......

7 opmerkingen:

  1. Hou je vast aan de gedachte dat Mies iets minder misselijk is. Met meer eten zal de weerstand weer wat toenemen, en de moeheid hopelijk wat minder worden. Kom morgen anders wel even lunchen met Mies, laat maar weten wat ik voor lekkers mee moet nemen: beschuit met aardbeien ??? Dikke knuf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He er zit weer een stap voorwaarts in! Heb alle tijd voor je maatje, toch niets anders te doen. Veel sterkte uiteraard etc en heb nog boeken voor je

    Melissa & WJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim vanmiddag! kussie van Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bel gerust als je een oppas nodig hebt.
    ben je al wel weer sterk genoeg voor de volgende chemo?
    sterkte weer vanmiddag.

    groeten
    Oscar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte vandaag met de chemo en Marleen, gefeliciteerd met je verjaardag. Als ik het goed heb onthouden dan ben je jarig vandaag. Hoop dat jullie ondanks de Chemo enzo toch nog een fijne dag hebben samen. Veel liefs en knuffels,

    Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marleen en Michel,

    Ik kom met liefde en plezier eens langs als gezelschap gewenst is en het jou, Marleen, een beter gevoel geeft.

    xx

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Michel en Marleen,

    Heel veel sterkte vandaag met de volgende chemo. Hopelijk verdraagt Michel het goed en zijn de bijwerkingen niet te heftig.

    Liefs, Tom & Astrid

    BeantwoordenVerwijderen