woensdag 2 juni 2010

Veel geregel / afscheid nemen

Het is een vreemde tijd. Er moet ontzettend veel geregeld worden en dat maakt dat je niet veel tijd hebt om na te denken over wat er is gebeurd.

Donderdag 10 juni om 15.00 uur gaan we op passende wijze afscheid nemen van Michel. Nadere informatie over locatie en andere details volgt via deze blog. Iedereen die naar dit afscheid wil komen is van harte welkom. Als je komt, mail dit dan naar afscheidmichel@hotmail.com, zodat we een inschatting kunnen maken van het aantal aanwezigen.

Ik stuur geen kaarten en zet ook geen advertenties, maar hou jullie nog even op de hoogte via deze blog. Het is overweldigend hoeveel steun en aandacht ik ontvang. Ik moet oppassen dat het me allemaal niet te veel gaat worden.

12 opmerkingen:

  1. hou je taai meid,
    de laatste loodjes en dan kan/mag je instorten.
    Je weet dat ik er niet bij kan zijn, maar in gedachten zeker wel. Als je een ticket nodig hebt mail je maar hoor!
    Ontzettend veel sterkte!!!! Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleen
    Heel veel sterkte met het verlies van Michel.
    Woorden schieten hier te kort.
    Maar ik leef met je mee.
    Anny Feskens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marleen,

    Meis, je doet het geweldig. Een KANJER ben je (Mies zijn uitdrukking!)

    Ik zal erbij zijn, zal dat ook mailen naar het juiste adres. En lieve schat, geef je maar over aan deze draaikolk. Straks komt de rust en de tijd voor jou en krijg je weer voet aan de grond. Laat je nu maar dragen, laat je maar door deze stroomversnelling heen loodsen. Weet dat je heel veel mensen om je heen hebt die van je houden. We laten je niet verzuipen, lieverd!

    Anytime, anything, just let me know!

    Zoen,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marleen,

    Veel sterkte met dit enorme verlies,
    ik heb Michel gekend als een fijne collega,
    en altijd een vriendelijk woord of gebaar,
    Kortom een goed mens.

    Met vriendelijke groet.

    Een ex-fokker collega

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het toonbeeld van enthousiasme, positieve energie en sportiviteit in korte tijd geveld. Vreselijk nieuws. Heel veel sterkte toegewenst.

    Harry Dannenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd Marleen. Met hartelijke groet,
    Sabine Flake

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Marleen,

    Ik ben diep geschokt door het overlijden van Michel. Voor mij en vele anderen in onze onwetendheid komt dit als de bekende donderslag. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
    Ik kom zeer zeker naar zijn afscheid.
    Liefs
    Wil Wijers/jaargenoot Furibundus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. chantal helmons3 juni 2010 om 11:07

    Veel moed en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marleen,

    Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb Michel leren kennen als een hele fijne, sportieve, vriendelijke en altijd vrolijke studiegenoot en collega.
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

    Marco Kievit/KMA-genoot en luchtmacht collega

    BeantwoordenVerwijderen
  10. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Je bent een kanjer Marleen.....

    Veel sterkte,

    Aisha en Sylvain.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Marleen, heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van Michel!
    Al die tijd hebben we de blog gevolgd, niet wetend wat te zeggen, en in stilte meegeleefd.
    Als geen ander weet ik (Marga) wat jij nu meemaakt. Geschokt waren we dan ook toen we daarnet lazen dat Mies er niet meer is. Weet dat je altijd welkom bent hier als je het niet meer weet of gewoon voor een beetje afleiding of een kletspraatje.

    Dikke kus van Marga en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Marleen,
    Wij hebben het grote verlies van Mies gehoord van Jan en Sabrina afgelopen dagen in Frankrijk en samen met hun en Bianca en Paul getroost met elkaar en het leven getoast namens Mies. Wij hadden geen computer vandaar dat ik nu pas een bericht stuur. Schat wij wensen jou alle sterkte in deze moeilijke tijden. Mies was een super individu en wij zijn heel blij voor jou dat jij nog die heldere momenten kon hebben met hem.Wij denken veel aan die hele bijzonder man van jou. Wij gaan hem erg missen en wij zijn hier voor jou.Dikke kus en Knuffel Annette en Marcel

    BeantwoordenVerwijderen