zondag 6 juni 2010

hyper

Vrijdag 11 juni schrijf ik mijn laatste bericht hier op de blog.

Iedere dag zal ik het volgende nog even melden:
- Kledingtip voor donderdag: casual, blauw of wit of blauw met witte kleding.
- Heb je nog een leuke foto van Michel? Misschien sta je zelf ook op de foto? Zet er een boodschap achterop en neem hem mee donderdag!

Het gaat redelijk goed met me dankzij alle steun en aandacht van de vele lieve mensen om me heen. Alle berichtjes doen me ook heel erg goed. Ik slaap goed maar ben wel idioot vroeg wakker en dat is niks voor mij. Overdag kan ik niet stilzitten en loop een beetje als een kip zonder kop rond. Het maakt dat ik niet te veel hoef na te denken......

Hieronder een foto om aan Michel te kunnen denken hoe hij was:

8 opmerkingen:

  1. Lieve Marleen,

    De foto is prachtig! Hoe Michel was en zo zullen we hem ons altijd herinneren... We kunnen je alleen maar feliciteren omdat je alles zo goed hebt gedaan voor Michel, ongelooflijk, meid. Hou je goed en rust goed uit.
    Veel Liefs
    Aisha & Sylvain

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve marleen,

    Zo goed van je hoe je alles hebt geregeld en gedaan. De foto van Mies is erg mooi, precies zoals hij is en we hem in onze gedachten willen houden. Blijf zo krachtig en sterk zoals je de gehele periode hebt gedaan. Hou vast aan de vele mooie momenten die je met Michel hebt gedeeld. Ook wij denken steeds aan die momenten, ze waren super. We zullen Michel nooit vergeten. Hij blijft in onze harten. En ook jij Marleen, neem nu even je rust om alles te verwerken en tot jezelf te komen. Je hoort nog van ons. Dikke knuffel XXX

    Angelique en Winfred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lieve Marleen,

    Ik heb je net al een email gestuurd. Prachtige foto, al kende ik Michel niet. Nogmaals wens ik je heel veel sterkte en kracht toe. Soms is de wereld zo moeilijk te begrijpen. En snap je niet waarom de dingen zijn zoals ze zijn. Michel zal beslist veel om je heen zijn ondanks zijn heengaan.

    Groets,
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super foto!

    Een hand, een woord, een gebaar doet zo goed,
    als iemand die je zo lief hebt verliezen moet.
    De enorme lege plek, het doet zo'n pijn, maar in gedachten zal hij altijd bij je zijn!

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marleen,

    Elke dag even kijken hoe het met jullie ging. Dat daar nu een eind aankomt is triest, nu jouw kanjer er niet meer is. Wat een mooie foto. Zo blijft hij in onze gedachten!

    Lieve groet Ellis & Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dit is Michel! En zo houden wij hem in gedachten! Precies zo.... Sterkte meis, het zal niet meevallen. Liefs van ons xxx Bianca en Alwin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Koos van Houten, Wijchen6 juni 2010 om 22:59

    Beste Marleen,
    Het bericht van Michels overlijden heeft me zeer geraakt. Een jaar of zes geleden heeft hij mij,Bob, Sjors, Jan en Kees eens rondgeleid in Woensdrecht. We noemden ons de 'wijze mannen'. Michel was er zeker een. Toen Kees ziek werd en (ook!) veel te jong overleed, waaierde de groep uiteen. Maar Michel bleef in mijn geheugen als een ware levensgenieter, betrokken bij zijn werk, slim en open. En met een warm hart voor de ander, in welke relatie dan ook. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit afscheid, dat fysiek is. Maar in ons hoofd en in onze harten blijft hij voortleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Marleen,

    We hadden de blog even niet gevolgd ivm problemen met onze internetverbinding...dus we zijn ons echt rotgeschrokken van het bericht dat jouw lieve Mies het niet gered heeft...
    Het leek allemaal de goede kant op te gaan en nu dit!
    Onbegrijpelijk......
    Maar jij lieve Marleen,je mag trots op jezelf zijn.Als we lezen hoe jij Mies tot steun bent geweest,werkelijk fantastisch!
    We wensen je echt heel veel sterkte toe,want je zal je kanjer ongelofelijk gaan missen.

    Een hele dikke kus en knuffel,
    John en Tamara

    BeantwoordenVerwijderen