vrijdag 11 juni 2010

Bedankt lieve mensen



Dit is het laatste bericht dat ik op deze blog zet. Raar idee, ik zal het missen.

Gisteren was een prachtig afscheid voor Michel. Wat waren er veel mensen! Het was helemaal op zijn eigen wijze. Geweldig dat Ad en Henny (de eigenaren van het bedrijf, REASeuro, waar Michel werkte) dit mogelijk hebben gemaakt.

Ik wil nog een keer iedereen ontzettend bedanken voor alle steun, aandacht en lieve berichten. De reacties op deze blog, de mailtjes en kaarten zij hebben me diep geraakt en zijn van ongelovelijke steun geweest.

We moeten nu verder. Na ruim 5 maanden voor Michel te hebben gezorgd ben ik mezelf een beetje kwijt. 19 juni vertrek ik voor minstens drie weken naar India. Alles weer voor mezelf op een rijtje krijgen.



Lieve mensen BEDANKT! xxx Marleen

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig afscheid en wat een mooie sprekers.. weer bewondering voor jou, Mies en jullie samen. Wees maar trots op al die mooie herinneringen, en op al die lieve mensen om jullie heen.. blij dat ik daar een klein beetje bij hoor! Ik ga je volgen, dikke kus
    Daan (ja, uit Noordwijkerhout ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marleen,

    Ik ben blij dat ik er gister bij mocht zijn. Ik vond dat je prachtig vertelde en Michel is mooi geschetst door alle sprekers. Een man op trots op te zijn, kan alleen maar een vrouw hebben om net zo trots op te zijn!
    Dag lieve vrouw, fijne reis!

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marleen,

    We wensen je veel kracht en rust goed uit in India. Bedankt voor deze Blog! Rest in Peace Michel.

    Heel veel Liefs
    Aisha & Sylvain

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marleen,

    Wat was het gisteren een mooi afscheid van Mies, precies zoals hij is...
    Het blijft wel moeilijk te geloven dat hij er echt niet meer is, ik ga hem zeker heel erg missen...zijn wijze raad, zijn bemoedigende woorden, zijn overdaad aan positieve invloeden....wat ben ik hem dankbaar !!
    Marnix vind het zo jammer dat hij Mies nooit heeft kunnen ontmoeten...ik had hem natuurlijk al verteld wat voor een vriend Mies voor mij was, maar door jullie woorden werd het nog duidelijker wat een werkeldkerel Mies is !

    Wij wensen jou heel veel sterkte, rust en toch ook plezier op je reis naar India, hopelijk kun je van genieten en tot rust komen.
    Bedankt voor je blog over Mies, daardoor hebben wij intens mee kunnen leven...

    Liefs,
    Ilonka & Marnix

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marleen,
    Het was mooi en indrukwekkend gisteren. Je hebt het zo goed gedaan.
    Geweldig om te zien hoeveel mensen er waren waaruit blijkt hoe geliefd jouw Mies en jij zijn.
    Wat een enorme indruk heeft hij bij ons ( en ik denk iedereen) achter gelaten.
    Jouw man leeft nog in veel harten voort.
    Het was fijn dat we erbij mochten zijn.
    We zullen deze dag niet gauw vergeten.
    We hopen dat India je kan helpen te vinden wat je zoekt.
    Na de vakanties komen we je gauw een keer opzoeken.
    Dikke kus en Knufs
    Peter en Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Marleen,

    Bedankt voor het mooie afscheid van gisteren; helemaal Mies zoals hij is en was!
    Zijn lessen in "loslaten" en "meer genieten" bleken dan ook zeker uit de wijze waarop je hier invulling aan hebt gegeven en ook verder gaat. En dat de zon na afloop in alle hevigheid doorbrak, mag zijn teken voor jouw toekomst zijn!
    In India is er tijd voor jou! Vind rust in je hoofd, vrede in je hart, ga op zoek naar wat je wil en bovenal... geniet van dit prachtige land!

    En met deze laatste woorden van mij op deze blog, wil ik je super bedanken voor de wijze waarop wij met jullie mee mochten leven. Jullie zijn KANJERS en zitten voor altijd in onze harten!

    Dikke knuffel van
    Wilko en Elselies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Marleen,

    Wat een mooi afscheid met zoveel mensen allemaal in het blauw/wit, geweldige foto's van Mies...en jij Marleen wat een mooie woorden en zeker ook van de andere sprekers. Ik heb vol bewondering zitten luisteren met een lach en een traan. Het was fijn om hierbij te zijn.

    En nu inderdaad tijd voor jezelf, ik wens je sterkte en rust.

    Bedankt voor deze blog!

    Lieve Mies, rust zacht, ik zal je niet vergeten.

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marleen, Helaas konden we er gisteren niet bij zijn maar in gedachten waren we daar!!
    We hopen dat je in India de rust vind die je zoekt. Je verdriet neem je wel gewoon mee maar we hopen dat je het een plaatsje in je hart kunt geven.Als je het goedvindt gaan we je ook volgen op je reis.Want we zijn net als jij ook een beetje verslaafd geraakt om je blogs te lezen.En we weten ook dat Mies ontzettend trots op je zou zijn. Wat je allemaal gepresteerd hebt al die maanden, Petje af hoor!
    Nogmaals bedankt dat we al die maanden hebben mogen meeleven via deze blog.
    We wensen je heel veel rust toe en probeer ook een beetje te genieten in India! Goede reis alvast,liefs vanuit Chili.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marleen,
    Ik heb gistermiddag meerdere malen aan jullie gedacht. Wij hadden er graag bij geweest! De reacties te hebben gelezen was het een mooi afscheid. Ook ik zal je blijven volgen op jouw blog, want zoals je zelf al zegt, het werkt verslavend. Iedere dag waren we benieuwd naar het laatste nieuws.
    Wij wensen je een fijne vakantie en geniet er van hoe vreemd dat ook klinkt. Je hebt het echt verdiend. Goede reis en lieve groetjes Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve marleen...

    We zijn blij dat we er gisteren bij zijn geweest.
    Af en toe een traan..maar zeker ook een lach!
    Na 5 maanden van hoop,verdriet en grote zorg hopen we dat deze reis je goed zal doen.
    Wij blijven je volgen!
    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Marleen,
    Gisteren was een prachtige herdenking. Zo veel mensen die voor Mies en jou een speciaal plekje hebben in hun hart. Mooie en treffende woorden over Mies, met een lach en een traan. Vreemd ja, voor de laatste keer deze blog. Inmiddels gewend om elke dag even te kijken. Maar het is goed zo. En, gelukkig; je begint een nieuwe blog. Wij gaan je volgen, een stukje mee op reis naar jezelf en meer... Liefs en een hele goede, fijne en bijzondere tijd in India! Dikke knuffel xxxx Bianca en Alwin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via deze blog nog een laatste groet aan Mies:

    Lieve Mies,

    Hoe oneerlijk en onbegrijpelijk dat jij er niet meer bent. Boos en verdrietig dat jij slechts 46 jaar op deze wereld rond hebt mogen lopen, maar ontzettend dankbaar dat ik daar de laatste tien jaar van heel dichtbij deel van heb mogen uitmaken. Ik zal je nooit vergeten. Het ga je goed Miesepies, adieu, bedankt en tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Marleen.
    Bedankt dat je iedereen het wel en wee heb laten weten via deze weblog.
    We hebben allemaal met jullie meegeleefd.
    Michel was dan ook een pracht kerer waar je altijd je ei kwijt kon.
    We zullen hem dan ook nooit vergeten.
    Ik hoop dat je goed tot jezelf kan komen in india.
    Je hebt zware maanden achter de rug.
    Vele groetjes.
    Toon en Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Marleen,

    Het was een prachtig afscheid gisteren. Ook ontzettend fijn je even gesproken te hebben. We blijven je volgen!
    Een hele goede tijd in India en tot blogs!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    jet en jw

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er is een schakel die de dood niet kan verbreken...
    ...Liefde en herinnering leven altijd voort.



    Liefs en alle kracht

    Carolien ( Veghel )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marleen, ik heb er gisteren heel vaak aan moeten denken, was er op gekleed, maar kon helaas niet aanwezig zijn. Dit vind ik bijzonder jammer. Kan nog steeds niet geloven dat ik Michel niet meer zal tegenkomen op de fiets of tijdens het schaatsen. Ik wens jouw veel sterkte en een fijne tijd toe in India en hopenlijk kun je de draad weer snel oppakken. Ook ik zal je blog blijven volgen, want dit doe je echt fantastisch. Het leek de afgelopen maandag wel een script van een film...... met helaas een slechte afloop. groetjes, Arjan Groeneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Marleen,

    Ik weet niet of je mij nog herkent!?
    Zo'n 15 jaar geleden ging ik elke zondagmorgen met Michel en Jan van Hal samen fietsen.
    Wat moest ik altijd diep gaan om jouw sportman bij te houden. Later met Jef en Youk.
    Gelukkig een paar wat toen iets minder hard ging. Dit was voor mij nog een tijdlang het uitstel om nog mee te kunnen.
    Ik mocht dan wel 10 jaar ouder zijn, maar tegen zo'n tempo kon ik niet meer op!! Zelfs in het wiel uit de wind niet!!!
    Op het laatst moest ik te veel lossen.
    Ook al stond Michel een stuk verder altijd op me te wachten, werd het duidelijk dat het voor de groep en ook voor mij niet haalbaar meer was. Heb veel geleerd van Michel als het ging om positief denken en doorzetten.
    Zoals die keer dat ik mijn slot van de openslaande deuren niet meer aan de gang kreeg en met een hamer de boel wou bewerken.
    Ton dit is een dood ding en daar win je altijd van en met het geduld van een echte ontstekingsruimer haalde hij rustig de boel uit elkaar en verdomd toen alles weer gemonteerd zat binnen een kwartier tijd werkte alles weer feiloos! Veel gelachen onderweg en altijd dat bemoedigde klopje op mijn schouder: goed gedaan Ton, terwijl ik er eigenlijk niets van had gebakken. Kreeg me ook nog zo gek om te mountainbiken en me over de streep te krijgen om ook eens Luik-Bastenaken-Luik te fietsen, ook al wist hij dat ik geen partij was voor hem. Altijd ook aan een ander denken.
    Zal hem nooit vergeten!! Wat een prachtvent!!
    Het ga je goed Marleen!!

    Ton en Saskia van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Marleen,

    Bewondering heb ik voor je, hoe je deze blog hebt laten leven en op de manier zoals je er stond afgelopen donderdag.
    Liefdevolle vrouwelijke kracht!
    Een vrouw om reuze trots op te zijn. Maar dat wist Mies allang natuurlijk!
    Het was een prachtig afscheid van Mies, mooie, ontroerende woorden, humor en verdriet gaan heel goed samen.

    Geef jezelf lekker de aandacht in India, ik blijf je volgen.

    heeeeel veeeel liefs, Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve marleen,

    Wat heb ik een bewondering voor je zeg!!
    Ongelooflijk wat je neer zet..
    Ik hoop dat je je rust vind in India,
    en dat je mies een bijzondere, blijvende
    plek kunt geven!
    Het klinkt raar, je kent me niet..
    maar ik wil je graag volgen via jou blog.

    Het ga je goed,

    Anouk Slagers, dochter Jan Slagers. ARMAEX

    BeantwoordenVerwijderen